In het hart van Noord Oost Friesland biedt Taxi NOF een uitgebreide reeks taxidiensten aan, die aan al uw vervoersbehoeften voldoen. Van zittend ziekenvervoer en schoolvervoer tot woon-werkverkeer en comfortabel Schipholvervoer, Taxi NOF dekt het allemaal. Gevestigd in Kollumerzwaag aan de Foarwei 235, is dit bedrijf een toonaangevende speler in Friesland, vooral op het gebied van Schipholvervoer. Maar wat maakt Taxi NOF zo uniek en waarom zouden klanten voor hun diensten moeten kiezen? Laten we daar dieper op ingaan.
Taxi NOF, ook bekend als Taxi-en Touringcarcentrale Noord Oost Friesland, heeft zich door de jaren heen gepositioneerd als een betrouwbaar taxibedrijf dat meer biedt dan alleen vervoer van A naar B. Het bedrijf beschikt over een TX-keurmerk, wat betekent dat het voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen binnen de taxibranche. Met een ervaren team van chauffeurs die getraind zijn om comfort en veiligheid te garanderen, zorgt Taxi NOF voor een zorgeloze reiservaring.
Taxi NOF biedt een breed scala aan taxidiensten aan die zijn aangepast aan de individuele behoeften van hun klanten. Hieronder volgt een overzicht van hun belangrijkste diensten:
Voor veel mensen is zittend ziekenvervoer een essentieel onderdeel van hun gezondheidszorg. Taxi NOF heeft zich gespecialiseerd in het vervoeren van patiënten naar medische instellingen, en werkt samen met meerdere zorgverzekeraars zoals Achmea, CZ en Menzis. Deze dienst is van groot belang voor mensen die niet zelfstandig naar hun medische afspraken kunnen reizen.
Taxi NOF heeft jarenlange ervaring in leerlingenvervoer, waarbij zowel het coördinerende als het uitvoerende deel professioneel wordt afgehandeld. Dit maakt het mogelijk voor ouders om erop te vertrouwen dat hun kinderen veilig en op tijd op school aankomen. Of het nu gaat om dagelijks vervoer of speciale ritten voor schooluitjes, Taxi NOF biedt betrouwbare oplossingen.
Voor bedrijven en werknemers biedt Taxi NOF flexibele oplossingen voor woon-werkverkeer. Deze dienst is vooral handig voor mensen die tijdelijk of permanent niet in staat zijn om zelf te rijden. Door samen te werken met diverse bedrijven, waaronder NEF, zorgt Taxi NOF ervoor dat werknemers veilig en efficiënt op hun werkplek aankomen.
Reizen kan stressvol zijn, vooral als het gaat om het bereiken van luchthavens. Taxi NOF biedt speciale vervoeropties naar Schiphol, zodat klanten hun vakantie of zakenreis rustig en comfortabel kunnen beginnen. Of je nu alleen reist of met een groep, Taxi NOF zorgt ervoor dat je op tijd op de luchthaven arriveert en bij terugkomst weer veilig naar huis wordt gebracht.
Er zijn verschillende redenen waarom klanten voor Taxi NOF zouden moeten kiezen. Ten eerste biedt het bedrijf scherpe tarieven dankzij hun positie als grootste vervoerder in Friesland op het gebied van Schipholvervoer. Daarnaast komt hun jarenlange ervaring en expertise tot uiting in de kwaliteit van hun dienstverlening.
Bovendien is het gemak waarmee klanten gebruik kunnen maken van hun diensten een groot pluspunt. Van het eenvoudig aanvragen van offertes tot het snel en efficiënt boeken van ritten, Taxi NOF maakt het proces zo moeiteloos mogelijk. Hun klantenservice is uitstekend bereikbaar via telefoon en e-mail, zodat eventuele vragen en verzoeken snel worden behandeld.
Voor klanten die direct contact willen opnemen met Taxi NOF, zijn de contactgegevens eenvoudig toegankelijk. Het bedrijf is gevestigd aan de Foarwei 235, 9298 JK Kollumerzwaag. Voor vragen of boekingen kunnen geïnteresseerden bellen naar 0511 44 40 00 of een e-mail sturen naar [email protected].
Taxi NOF heeft zich bewezen als een betrouwbare partner voor iedereen die op zoek is naar kwaliteitsvervoer in Noord Oost Friesland. Met hun veelzijdige diensten, van ziekenvervoer tot luchthavenvervoer, en een focus op klanttevredenheid, biedt Taxi NOF waardevolle oplossingen voor elke vervoersvraag. Voor inwoners en bedrijven in Friesland is Taxi NOF een
Goed bedrijf met nette chauffeurs
Goed bedrijf met nette chauffeurs, helaas geen 24/7 service.
Sterke punten
Nette chauffeurs
Zwakke punten
Helaas geen 24/7 service
Taxibedrijf NOF links laten liggen! (slecht)
Ik had een Valysrit vanuit Leeuwarden naar Assen. De taxi was besteld voor 14.00 uur en kwam om 14.35 pas aan.
Ok dat kan gebeurden, maar...
Ik zou reizen met 2 personen en een grote scootmobiel. Wat stuurt de planning? Een VW caddy met rolstoel laadplek. De chauffeur vroeg mij vriendelijk om in te stappen terwijl hij de scootmobiel probeerde in de auto te plaatsen. Ik had zo weinig ruimte in deze auto dat ik bij het instappen problemen kreeg en ik een hartritmestoornis kreeg. Ik heb een Saturatiemeter en mijn hartslag stond op 169. Toen bleek dat de scootmobiel niet paste en hij belde zijn planner.
Deze reageerde een beetje geïrriteerd en zei dit de enige bus die we nu hebben. Ik bel wel met Valys om de rit loos te melden en meneer moet via hun maar een nieuwe rit boeken. (Ik zat al in de hal en buiten de deur van het ziekenhuis te wachten vanaf 12.35 uur omdat ik een reservering om 14.00 had staan. Ik belde met Valys en die zei wacht u even ze sturen nu een andere bus. Binnen 10 minuten stond er nu een speciale bus zoals het zou moeten met een uiterst vriendelijke chauffeur. Maar ik had die hartritmestoornissen stoornis nog steeds dus kon nu niet lopen. Ik zat op mijn scootmobiel en vroeg of ik via de lift mee naar boven mocht. Dit was tegen de regels en hij kon zijn baan kwijt raken zei hij weer uiterst vriendelijk. Ik had daar begrip voor maar vroeg hem wat nu. Ik stond daar al ruim 3 uur te wachten en ik had het koud, en kon niet lopen en de spanning liep alleen maar op. Ik zei tegen hem laat je planner maar een goede oplossing bedenken want dit begon door fouten van haar. En anders rij ik naar het station en ga ik met de trein. Na 3 minuten kwam hij een beetje teleurgesteld terug en zei mijn planner zegt dat u maar met de trein moet gaan. Ik neem de chauffeur echt niets kwalijk want bij het weggaan vroeg hij nogmaals of hij nog iets voor mij kon betekenen. Maar ik wilde die man zijn baan niet op het spel zetten.
Ik ben naar het station gereden en via station Groningen weer in Assen gekomen. Ondertussen op station Groningen kosten moeten maken om te eten omdat ik medicijnen moest innemen. Van het station Assen naar huis gereden op mijn scootmobiel en was pas om 18.40 uur thuis.
Taxi NOF ik zit nu thuis met een keelontsteking door de kou.
Tevens zwaar gefrustreerd door wat mij is overkomen. Jullie verdienen leuk geld aan die Valysritten maar jullie zijn het niet waard. Van mij een ijskoude douche en zelfs die ene ster vind ik jullie niet waard. Wel wil ik mijn complementen geven aan de chauffeurs. Zij waren menselijk maar moesten regels opvolgen vanuit de zaak. Ondertussen ook klacht ingediend bij Valys. Hoop dat ze hun uitsluiten om mee te werken.
Ik ben een patiënt die hulpbehoevend is en ik werd door NOF aan mijn lot overgelaten!!!
Eindoordeel: (Super)slechte service!!!!
Advies: Bedrijf overslaan en links laten liggen. (Wees gewaarschuwd). Gastvrouw MCL kan dit alles beamen want zij heeft alles meegekregen en was ook verbaast over handelen planning van NOF.
Sterke punten
Vriendelijke chauffeurs
Zwakke punten
Super slechte planner(s) en leidinggevende(n)