I booked online taxi from Nijmegen to Amsterdam airport on 15th Nov 2024. Pick up point was inside the NXP campus at 3pm. I was waiting inside the campus on that building reception since 2:55pm and till 3.08 pm and no one came in and taxi driver did not even call me (I had clearly written in the booking to call me at my number upon arrival). Then I asked the building receptionist to call the driver. The drivers replies that he had been waiting outside the NXP complex for half an hour (never called me or the reception and I never asked him to arrive at 2:30pm) and he have left the site now. He did not bother to return back and pick me up to AMS Airport? Online payment was already done for Euro 166. When contacted the company and the company says he followed the protocol and they cannot return money. They did not even verify that the driver never reached the building which was supposed to be the pick-up point. So horrible. I lost Euro 166 for such a day light robbery by the company. Do not book this company taxi online. Stay away if you love your money. Company have set minimal protocols and drivers just follow minimal protocols (gives just miss calls) and they are aware that if the follow protocol then can leave the site and pocket the money and go for next hunt. Beware of Sneleentaxi Robbery.
Sterke punten Nothing
Zwakke punten Protocols are set such that you can easily not be provided the service and yet money taken from you through online Booking.
Nooit gebruiken !
Betaald maar komen niet opdagen. Je krijgt je geld niet terug.
Verzinnen dat fout bij jou ligt en scheoen je af met tegoednon van 15 euro.
Sterke punten Dat ze goed voor zichzelf zorgen en de klant hun niet interesseert.
Zwakke punten Oplichting. Geldwolven over de rug van hun klanten.
Ik heb op 15 november 2024 een online taxi geboekt van Nijmegen naar de luchthaven van Amsterdam. Het ophaalpunt was om 15.00 uur op de NXP-campus. Ik wachtte op de campus op de receptie van dat gebouw sinds 14.55 uur en tot 15.08 uur en er kwam niemand binnen en de taxichauffeur belde me niet eens (ik had duidelijk in de boeking geschreven dat ik bij aankomst op mijn nummer moest worden gebeld). Toen vroeg ik de receptioniste van het gebouw om de chauffeur te bellen. De chauffeur antwoordt dat hij al een half uur buiten het NXP-complex heeft gewacht (ik of de receptie heb ik nooit gebeld en ik heb hem ook nooit gevraagd om om 14.30 uur aan te komen) en dat hij de locatie nu heeft verlaten. Hij nam niet de moeite om terug te keren en mij op te halen op AMS Airport? Online betaling was al gedaan voor Euro 166. Toen er contact werd opgenomen met het bedrijf en het bedrijf zegt dat hij het protocol heeft gevolgd en dat ze geen geld kunnen retourneren. Ze controleerden niet eens of de chauffeur nooit het gebouw had bereikt dat het ophaalpunt zou zijn. Zo verschrikkelijk. Ik verloor 166 euro voor zo'n daglichtoverval door het bedrijf. Boek deze bedrijfstaxi niet online. Blijf weg als je van je geld houdt. Het bedrijf heeft minimale protocollen ingesteld en chauffeurs volgen gewoon minimale protocollen (geeft alleen maar gemiste oproepen) en ze zijn zich ervan bewust dat als ze het protocol volgen, ze de locatie kunnen verlaten en het geld in hun zak kunnen steken en op jacht kunnen gaan naar de volgende jacht. Pas op voor een snelleentaxi-overval.
Sterke punten Sneleentaxi heeft een protocol opgesteld waarmee chauffeurs bij daglicht kunnen overvallen zonder zich om passagiers te bekommeren
Zwakke punten Ze geven om hun chauffeurs en niet om de passagiers/klanten
Slecht,ik word nog steeds met een rolstoel bus opgehaald ondanks ik een indicatie voor een auto heb omdat ik meerdere keren bij het in of uitstappen ben gevallen.
Ook komen ze zelden op tijd
Sterke punten Geen
Zwakke punten Slechte planners<br />
Men houdt zich niet aan afspraken of indicatie van de gemeente
Slecht wagenpark <br />
<br />
Ik heb via sneleentaxi.nl een langere rit geboekt naar huis. Nadat ik geboekt en betaald had ging ik pas kijken naar de reviews en die waren niet allemaal even positief. Bij de boeking had ik wel extra tijd ingeboekt omdat ik weet dat op Schiphol, de Douane en de koffers vaak nog al wat tijd kosten. Bijzonder maar bij aankomst vlogen we overal zo door heen en we waren ruim 50 minuten eerder klaar. Ik heb de chauffeur gebeld en die zei dat hij er met een kwartier kon zijn. Hij was er ook met een kwartier, een super aardige chauffeur met oprechte interesse en een mooie auto echt top!! Hij bracht ons binnen 1,5 uur thuis. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze rit en taxichauffeur. Ik had wel bewust voor een TX Chauffeur gekozen misschien dat dit ook een rol meespeelt.
Ruim van tevoren hebben we een taxi geboekt om naar Schiphol te komen en na onze vakantie weer van Schiphol opgehaald te worden. Het boeken ging makkelijk via de website en de chauffeur op de heenweg was prettig in het contact en op tijd. Maar dan de terugweg! Bij de boeking hebben we aangegeven dat we koffers mee zouden hebben, ook hebben we ons vluchtnummer doorgegeven en een indicatie van de verwachte aankomsttijd. Helaas landde ons vliegtuig verder weg, waardoor we zeker 15 minuten moesten lopen naar de bagagebanden (we zijn 75 en 80 jaar!), ook daar moesten we even wachten tot onze koffers er waren. Inmiddels telefonisch contact gehad met de chauffeur, aangegeven dat we ons best deden en er direct aan zouden komen. Echter, na een kwartier gaf hij aan dat hij weg zou gaan, hij had lang genoeg gewacht. Wij konden het verder zelf uitzoeken! Daar stonden we dan: 23.00 uur ‘s avonds, op Schiphol, 75 en 80 jaar, letterlijk in de kou! We dachten het goed geregeld te hebben.
Sneleentaxi.nl geeft aan dat de chauffeur volgens de regels heeft gehandeld. Dat zal allemaal best, maar wij voelen ons behoorlijk schandalig behandeld! We hebben het vluchtnummer doorgegeven, waardoor we te volgen waren. Wij kunnen er niets aan doen dat ons vliegtuig een uiterste landingsbaan heeft moeten gebruiken, waardoor wij verder moesten lopen dan mogelijk gebruikelijk. We hebben ons best gedaan om zo snel mogelijk bij de chauffeur te komen, maar kennelijk was dat niet snel genoeg. We krijgen geen compensatie niets, het zou ons eigen verantwoordelijkheid zijn. Voor ons nooit meer sneleentaxi.nl en we zullen het ook niemand aanraden. Zo ga je niet met mensen of je klanten om!
Op de website staat dat de taxi 70 minuten op je wacht na de landing van het vliegtuig. Ik was na 20 minuten buiten maar geen taxi… De chauffeur was al na 10 minuten vertrokken en wilde niet meer terugkomen. Ik heb dus een nieuwe andere taxi moeten nemen. De reactie van Sneleentaxi was dat ik geen geld terugkreeg omdat ik niet binnen 5 minuten na de landing buiten was. Dit kan natuurlijk niet omdat je ook nog op je koffer moet wachten. Raar bedrijf, ik boek hier nooit meer een taxi
Ik ben geschrokken van de manier waarop dit Friese bedrijf omgaat met klachten en onverwachte situaties zoals motoruitval. pech. Dat er onderweg iets kan gebeuren, dat begrijpen we, maar de behandeling en afhandeling hiervan was ronduit onacceptabel.
Tijdens onze heenreis naar Portugal kwamen we stil te staan omdat de motor van het gehuurde voertuig het begaf en reparatie binnen de twaalf dagen van ons verblijf bleek niet mogelijk. Na meerdere pogingen om contact op te nemen, kregen we, een dag voor vertrek, te horen dat we zelf moesten regelen hoe we terug naar Nederland zouden komen.
Terug vervoer? Dat moesten we zelf maar uitzoeken. Boek zelf een vlucht of huur lokaal een auto. Zo stonden we met negen personen volledig aan ons lot overgelaten aan de andere kant van Europa. \\r\\nEen eventuele vergoeding voor de extra gemaakte kosten, zoals vele taxis en vliegtickets om thuis te komen? Niks, Nada, Niente. En onze achtergebleven spullen die nog in het voertuig lagen, ook daar hebben we nooit meer iets over gehoord. Na veel aandringen besloot het management van Taxi Witteveen om ter compensatie 50% van het huurbedrag, dat betaald was voor een deugdelijk voertuig, terug te storten. \\r\\n\\r\\nIk verstuur nooit reviews maar dit bedrijf verdient er absoluut 1. \\r\\nEen gewaarschuwd mens telt voor twee, dus denk goed na voordat je als particulier of bedrijf besluit met hen in zee te gaan!
Sterke punten -
Zwakke punten Slechte manier van contact leggen en houden. De afhandeling van het probleem is nog alarmerender. Ontzorgt niet maar zorgt juist voor meer stress. Onze gehele trip stond in 't teken van hoe wij weer thuis zouden komen. Waar we probeerde te vertrouwen op een goede afwikkeling van Witteveen kwamen we bedrogen uit. Geen verantwoordelijkheid willen nemen met financiële gevolgen. Schot ook aan menselijk inleven.
Pas op!!!! Dit zijn oplichters! Als de taxi chauffeur komt opdagen werkt het prima. Komt hij niet (omdat hij op dat moment een betere deal ergens anders kan krijgen) krijg je je geld NIET terug! Dus boek niet via dit bedrijf!
Wat was het prettig simpel om online een taxi te regelen.
De taxi was zowel op de heen-als de terugreis keurig op tijd.
Goede communicatie en een fijne chauffeur.
mijn vrouw moest vorrige week met de taxi van dorenbos , verschrikkelijk , hoe de chauffeus er bij lopen , omtrend de kleding , en hoe de auto,s er uit zag , gewoon schandalig , dit is absoluut geen vissite kaartje .
Een week op voorhand een taxi besteld via de website, onmiddellijk bevestiging gekregen. Er werd gevraagd om via een betaallink het bedrag van de rit op voorhand te betalen, omdat dit een grote afstand was.
Minder dan 12u voor de rit plaatsvond, ontving ik een mail waarin de rit geannuleerd werd en een terugbetaling beloofd werd. Dit geld heb ik nooit teruggezien! Echte oplichters! Ze antwoorden niet meer via mail en het telefoonnummer is buiten gebruik!!!
Op mn wekelijkse route zag ik 2 les autos die nu nog in de herfst aan t lessen waren met Automatische verlichting.... Elke week plaats ik een review bij een aantal rijscholen en taxi bedrijven die wel of geen juist voorbeeld geven.
5 sterren bij positief
en 2 sterren bij negatief.
1: Een goede rijschool zou beter moeten weten, en dit instrueren naar de instructeurs dat automatisch verlichting niet handig is in een bosrijke omgeving, deels verlichtte tunnels, en met alle weers omstandigheden. beter gewoon dimlicht voeren dus.
Ik ben GEEN voorstander van rijden en Blind vertrouwen op automatische verlichting. want je voert achter ook geen verlichting
Vandaar deze review hopend dat we samen kunnen werken naar een veiligere omgeving.
Ik ben bereid de review score aan te passen als de rijschool hier extra op gaat letten. en er iets mee doet.
mvg
Richard
Zwakke punten lessen op Automatische verlichting of geen verlichting
Taxi bedrijf met strenge eisen maar dat niet alleen, steeds meer chauffeurs van Witteveen geven het verkeerde voorbeeld, denk aan automatische verlichting, lijkt verstandig maar je voert achter GEEN licht. en het werkt niet in mist, sneeuw, hagel, Zware regenval, bos, verlichte tunnels..Witteveen zou haar chauffeurs beter kunnen inlichten..zeker met de herfst. waar automatische verlichting zowiezo slecht idee is.
Zwakke punten Taxi bedrijf met strenge eisen maar dat niet alleen, steeds meer chauffeurs van Witteveen geven het verkeerde voorbeeld, denk aan automatische verlichting, lijkt verstandig maar je voert achter GEEN licht. en het werkt niet in mist, sneeuw, hagel, Zware regenval, bos, verlichte tunnels..Witteveen zou haar chauffeurs beter kunnen inlichten..zeker met de herfst. waar automatische verlichting zowiezo slecht idee is.
Ik heb al 3 belangrijke afspraken mis gelopen in het revalidatie centrum door dat ze veel te laat aankomen en dat ze nog mensen op moeten pikken en afzetten ter wel ik de ritten ook nog ruim in plan, bij Witteveen nooit problemen zins ik Dorenbos heb gaat het helemaal mis
Never book this online
Review over Snel een taxiI booked online taxi from Nijmegen to Amsterdam airport on 15th Nov 2024. Pick up point was inside the NXP campus at 3pm. I was waiting inside the campus on that building reception since 2:55pm and till 3.08 pm and no one came in and taxi driver did not even call me (I had clearly written in the booking to call me at my number upon arrival). Then I asked the building receptionist to call the driver. The drivers replies that he had been waiting outside the NXP complex for half an hour (never called me or the reception and I never asked him to arrive at 2:30pm) and he have left the site now. He did not bother to return back and pick me up to AMS Airport? Online payment was already done for Euro 166. When contacted the company and the company says he followed the protocol and they cannot return money. They did not even verify that the driver never reached the building which was supposed to be the pick-up point. So horrible. I lost Euro 166 for such a day light robbery by the company. Do not book this company taxi online. Stay away if you love your money. Company have set minimal protocols and drivers just follow minimal protocols (gives just miss calls) and they are aware that if the follow protocol then can leave the site and pocket the money and go for next hunt. Beware of Sneleentaxi Robbery.
Sterke punten
Nothing
Zwakke punten
Protocols are set such that you can easily not be provided the service and yet money taken from you through online Booking.
Service taxie
Review over Snel een taxiSnel taxie werkt correct en op tijd.
Sterke punten
Makkelijk via website te bestellen.
Zwakke punten
Nog niet kunnen ontdekken.
Oplichters
Review over Snel een taxiNooit gebruiken !
Betaald maar komen niet opdagen. Je krijgt je geld niet terug.
Verzinnen dat fout bij jou ligt en scheoen je af met tegoednon van 15 euro.
Sterke punten
Dat ze goed voor zichzelf zorgen en de klant hun niet interesseert.
Zwakke punten
Oplichting. Geldwolven over de rug van hun klanten.
Sneleentaxi Daylight Robbery
Review over Snel een taxiIk heb op 15 november 2024 een online taxi geboekt van Nijmegen naar de luchthaven van Amsterdam. Het ophaalpunt was om 15.00 uur op de NXP-campus. Ik wachtte op de campus op de receptie van dat gebouw sinds 14.55 uur en tot 15.08 uur en er kwam niemand binnen en de taxichauffeur belde me niet eens (ik had duidelijk in de boeking geschreven dat ik bij aankomst op mijn nummer moest worden gebeld). Toen vroeg ik de receptioniste van het gebouw om de chauffeur te bellen. De chauffeur antwoordt dat hij al een half uur buiten het NXP-complex heeft gewacht (ik of de receptie heb ik nooit gebeld en ik heb hem ook nooit gevraagd om om 14.30 uur aan te komen) en dat hij de locatie nu heeft verlaten. Hij nam niet de moeite om terug te keren en mij op te halen op AMS Airport? Online betaling was al gedaan voor Euro 166. Toen er contact werd opgenomen met het bedrijf en het bedrijf zegt dat hij het protocol heeft gevolgd en dat ze geen geld kunnen retourneren. Ze controleerden niet eens of de chauffeur nooit het gebouw had bereikt dat het ophaalpunt zou zijn. Zo verschrikkelijk. Ik verloor 166 euro voor zo'n daglichtoverval door het bedrijf. Boek deze bedrijfstaxi niet online. Blijf weg als je van je geld houdt. Het bedrijf heeft minimale protocollen ingesteld en chauffeurs volgen gewoon minimale protocollen (geeft alleen maar gemiste oproepen) en ze zijn zich ervan bewust dat als ze het protocol volgen, ze de locatie kunnen verlaten en het geld in hun zak kunnen steken en op jacht kunnen gaan naar de volgende jacht. Pas op voor een snelleentaxi-overval.
Sterke punten
Sneleentaxi heeft een protocol opgesteld waarmee chauffeurs bij daglicht kunnen overvallen zonder zich om passagiers te bekommeren
Zwakke punten
Ze geven om hun chauffeurs en niet om de passagiers/klanten
Onveilig & onbetrouwbaar
Review over Taxi DorenbosSlecht,ik word nog steeds met een rolstoel bus opgehaald ondanks ik een indicatie voor een auto heb omdat ik meerdere keren bij het in of uitstappen ben gevallen.
Ook komen ze zelden op tijd
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Slechte planners<br />
Men houdt zich niet aan afspraken of indicatie van de gemeente
Slecht wagenpark <br />
<br />
Perfect vervoer en service
Review over Snel een taxiIk heb via sneleentaxi.nl een langere rit geboekt naar huis. Nadat ik geboekt en betaald had ging ik pas kijken naar de reviews en die waren niet allemaal even positief. Bij de boeking had ik wel extra tijd ingeboekt omdat ik weet dat op Schiphol, de Douane en de koffers vaak nog al wat tijd kosten. Bijzonder maar bij aankomst vlogen we overal zo door heen en we waren ruim 50 minuten eerder klaar. Ik heb de chauffeur gebeld en die zei dat hij er met een kwartier kon zijn. Hij was er ook met een kwartier, een super aardige chauffeur met oprechte interesse en een mooie auto echt top!! Hij bracht ons binnen 1,5 uur thuis. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze rit en taxichauffeur. Ik had wel bewust voor een TX Chauffeur gekozen misschien dat dit ook een rol meespeelt.
Onbetrouwbaar!
Review over Snel een taxiRuim van tevoren hebben we een taxi geboekt om naar Schiphol te komen en na onze vakantie weer van Schiphol opgehaald te worden. Het boeken ging makkelijk via de website en de chauffeur op de heenweg was prettig in het contact en op tijd. Maar dan de terugweg! Bij de boeking hebben we aangegeven dat we koffers mee zouden hebben, ook hebben we ons vluchtnummer doorgegeven en een indicatie van de verwachte aankomsttijd. Helaas landde ons vliegtuig verder weg, waardoor we zeker 15 minuten moesten lopen naar de bagagebanden (we zijn 75 en 80 jaar!), ook daar moesten we even wachten tot onze koffers er waren. Inmiddels telefonisch contact gehad met de chauffeur, aangegeven dat we ons best deden en er direct aan zouden komen. Echter, na een kwartier gaf hij aan dat hij weg zou gaan, hij had lang genoeg gewacht. Wij konden het verder zelf uitzoeken! Daar stonden we dan: 23.00 uur ‘s avonds, op Schiphol, 75 en 80 jaar, letterlijk in de kou! We dachten het goed geregeld te hebben.
Sneleentaxi.nl geeft aan dat de chauffeur volgens de regels heeft gehandeld. Dat zal allemaal best, maar wij voelen ons behoorlijk schandalig behandeld! We hebben het vluchtnummer doorgegeven, waardoor we te volgen waren. Wij kunnen er niets aan doen dat ons vliegtuig een uiterste landingsbaan heeft moeten gebruiken, waardoor wij verder moesten lopen dan mogelijk gebruikelijk. We hebben ons best gedaan om zo snel mogelijk bij de chauffeur te komen, maar kennelijk was dat niet snel genoeg. We krijgen geen compensatie niets, het zou ons eigen verantwoordelijkheid zijn. Voor ons nooit meer sneleentaxi.nl en we zullen het ook niemand aanraden. Zo ga je niet met mensen of je klanten om!
Sterke punten
Eenvoudig te boeken
Zwakke punten
Geen empathie met de klant
Beteikbaarheid
Review over Snel een taxiDuidelijke website, eenvoudig reserveren.goede communicatie, op tijd gegevens van de chauffeur.
Niet duur
Sterke punten
Chauffeur goed te bereiken
Eenvoudig reserveren
Onbetrouwbaar
Review over Snel een taxiOp de website staat dat de taxi 70 minuten op je wacht na de landing van het vliegtuig. Ik was na 20 minuten buiten maar geen taxi… De chauffeur was al na 10 minuten vertrokken en wilde niet meer terugkomen. Ik heb dus een nieuwe andere taxi moeten nemen. De reactie van Sneleentaxi was dat ik geen geld terugkreeg omdat ik niet binnen 5 minuten na de landing buiten was. Dit kan natuurlijk niet omdat je ook nog op je koffer moet wachten. Raar bedrijf, ik boek hier nooit meer een taxi
Pakt niet zijn verantwoording!
Review over Taxi WitteveenIk ben geschrokken van de manier waarop dit Friese bedrijf omgaat met klachten en onverwachte situaties zoals motoruitval. pech. Dat er onderweg iets kan gebeuren, dat begrijpen we, maar de behandeling en afhandeling hiervan was ronduit onacceptabel.
Tijdens onze heenreis naar Portugal kwamen we stil te staan omdat de motor van het gehuurde voertuig het begaf en reparatie binnen de twaalf dagen van ons verblijf bleek niet mogelijk. Na meerdere pogingen om contact op te nemen, kregen we, een dag voor vertrek, te horen dat we zelf moesten regelen hoe we terug naar Nederland zouden komen.
Terug vervoer? Dat moesten we zelf maar uitzoeken. Boek zelf een vlucht of huur lokaal een auto. Zo stonden we met negen personen volledig aan ons lot overgelaten aan de andere kant van Europa. \\r\\nEen eventuele vergoeding voor de extra gemaakte kosten, zoals vele taxis en vliegtickets om thuis te komen? Niks, Nada, Niente. En onze achtergebleven spullen die nog in het voertuig lagen, ook daar hebben we nooit meer iets over gehoord. Na veel aandringen besloot het management van Taxi Witteveen om ter compensatie 50% van het huurbedrag, dat betaald was voor een deugdelijk voertuig, terug te storten. \\r\\n\\r\\nIk verstuur nooit reviews maar dit bedrijf verdient er absoluut 1. \\r\\nEen gewaarschuwd mens telt voor twee, dus denk goed na voordat je als particulier of bedrijf besluit met hen in zee te gaan!
Sterke punten
-
Zwakke punten
Slechte manier van contact leggen en houden. De afhandeling van het probleem is nog alarmerender. Ontzorgt niet maar zorgt juist voor meer stress. Onze gehele trip stond in 't teken van hoe wij weer thuis zouden komen. Waar we probeerde te vertrouwen op een goede afwikkeling van Witteveen kwamen we bedrogen uit. Geen verantwoordelijkheid willen nemen met financiële gevolgen. Schot ook aan menselijk inleven.
Zeer slecht! Niet intrappen
Review over Snel een taxiPas op!!!! Dit zijn oplichters! Als de taxi chauffeur komt opdagen werkt het prima. Komt hij niet (omdat hij op dat moment een betere deal ergens anders kan krijgen) krijg je je geld NIET terug! Dus boek niet via dit bedrijf!
Prima rit
Review over Snel een taxiMooi op tijd en vriendelijke chauffeur!
Sterke punten
Betrouwbaar, ondanks dat dit pas de eerste keer is.
Zwakke punten
Mijn chauffeur beheerste de Ned. (nog) niet goed.
Goed en netjes
Review over Snel een taxiTaxe netjes op tijd en reed keurig hielp de koffers in en uitladen topp
Sterke punten
Mooie taxi
Zwakke punten
Geen
Enorm slecht
Review over Vloettax TaxidienstenTig klachten worden niet opgelost!
- Iedere week uren te laat
- Onveilige bussen meerdere mankementen
- Onbeschoft contact
Sterke punten
Een aantal chauffeurs zijn top
Zwakke punten
Past niet in 1 bericht....
Top
Review over Snel een taxiWat was het prettig simpel om online een taxi te regelen.
De taxi was zowel op de heen-als de terugreis keurig op tijd.
Goede communicatie en een fijne chauffeur.
Sterke punten
Makkelijk reserveren.
Goede afspraken.
Zwakke punten
Geen
kleding
Review over Taxi Dorenbosmijn vrouw moest vorrige week met de taxi van dorenbos , verschrikkelijk , hoe de chauffeus er bij lopen , omtrend de kleding , en hoe de auto,s er uit zag , gewoon schandalig , dit is absoluut geen vissite kaartje .
Sterke punten
geen
Zwakke punten
geen goed bedrijf
Netjes en op tijd
Review over Snel een taxiGoed en op de hoogte gehouden
Oplichters! Bestel hier niet!
Review over 123TaxiEen week op voorhand een taxi besteld via de website, onmiddellijk bevestiging gekregen. Er werd gevraagd om via een betaallink het bedrag van de rit op voorhand te betalen, omdat dit een grote afstand was.
Minder dan 12u voor de rit plaatsvond, ontving ik een mail waarin de rit geannuleerd werd en een terugbetaling beloofd werd. Dit geld heb ik nooit teruggezien! Echte oplichters! Ze antwoorden niet meer via mail en het telefoonnummer is buiten gebruik!!!
Zwakke punten
Oplichters
Automatische verlichting
Review over Taxi DorenbosGoedendag
Op mn wekelijkse route zag ik 2 les autos die nu nog in de herfst aan t lessen waren met Automatische verlichting.... Elke week plaats ik een review bij een aantal rijscholen en taxi bedrijven die wel of geen juist voorbeeld geven.
5 sterren bij positief
en 2 sterren bij negatief.
1: Een goede rijschool zou beter moeten weten, en dit instrueren naar de instructeurs dat automatisch verlichting niet handig is in een bosrijke omgeving, deels verlichtte tunnels, en met alle weers omstandigheden. beter gewoon dimlicht voeren dus.
Ik ben GEEN voorstander van rijden en Blind vertrouwen op automatische verlichting. want je voert achter ook geen verlichting
Vandaar deze review hopend dat we samen kunnen werken naar een veiligere omgeving.
Ik ben bereid de review score aan te passen als de rijschool hier extra op gaat letten. en er iets mee doet.
mvg
Richard
Zwakke punten
lessen op Automatische verlichting of geen verlichting
Leuke ervaring
Review over Snel een taxiChauffeur was heel vriendelijk en heel attent
taxi bedrijf met strenge eisen
Review over Taxi WitteveenTaxi bedrijf met strenge eisen maar dat niet alleen, steeds meer chauffeurs van Witteveen geven het verkeerde voorbeeld, denk aan automatische verlichting, lijkt verstandig maar je voert achter GEEN licht. en het werkt niet in mist, sneeuw, hagel, Zware regenval, bos, verlichte tunnels..Witteveen zou haar chauffeurs beter kunnen inlichten..zeker met de herfst. waar automatische verlichting zowiezo slecht idee is.
Zwakke punten
Taxi bedrijf met strenge eisen maar dat niet alleen, steeds meer chauffeurs van Witteveen geven het verkeerde voorbeeld, denk aan automatische verlichting, lijkt verstandig maar je voert achter GEEN licht. en het werkt niet in mist, sneeuw, hagel, Zware regenval, bos, verlichte tunnels..Witteveen zou haar chauffeurs beter kunnen inlichten..zeker met de herfst. waar automatische verlichting zowiezo slecht idee is.
Einde vakantie
Review over Snel een taxiOp zich ging het goed, het enige was dat ie een kwartier te laat was
Sterke punten
Dat je online kan boeken en betalen
Drama
Review over Taxi DorenbosIk heb al 3 belangrijke afspraken mis gelopen in het revalidatie centrum door dat ze veel te laat aankomen en dat ze nog mensen op moeten pikken en afzetten ter wel ik de ritten ook nog ruim in plan, bij Witteveen nooit problemen zins ik Dorenbos heb gaat het helemaal mis
Sterke punten
Drama
Goede ervaring en op tijd
Review over Snel een taxiOm 03.00 uur was de taxichauffeur keurig op tijd om ons naar Schiphol te brengen. Hielp netjes met de koffers en reed goed.
Super
Review over Snel een taxiTaxi op tijd. Zo’n fijne taxichauffeur. Wat een vriendelijke, gezellige mevrouw. En fantastische chauffeur. Dus alles bij elkaar helemaal top
Sterke punten
Op tijd zijn
Zwakke punten
Geen