In de wereld van personenvervoer is Taxi Salders al meer dan 35 jaar een gevestigde naam. Of u nu een rit naar Schiphol nodig heeft of gewoon een taxi door de stad, Taxi Salders biedt snelle, comfortabele en betrouwbare oplossingen. Met operationele gebieden in Amsterdam, Almere, en het Gooi, is Taxi Salders uw ideale vervoerspartner in de regio.
Taxi Salders biedt een breed scala aan vervoersdiensten die zijn afgestemd op de behoeften van verschillende klanten. Of u nu een particuliere klant, een zakelijke gebruiker of een rolstoelgebruiker bent, Taxi Salders heeft een dienst die bij u past.
Voor passagiers die rolstoeltoegankelijk vervoer nodig hebben, biedt Taxi Salders gespecialiseerde diensten die veiligheid en comfort garanderen. Het is deze toewijding aan inclusiviteit en klanttevredenheid die hen onderscheidt van de concurrentie.
Taxi Salders biedt ook een speciale Schiphol taxiservice, die de goedkoopste tarieven biedt voor vervoer naar en van de luchthaven. Klanten kunnen hun ritprijs vooraf berekenen om verrassingen te voorkomen en betalen eenvoudig en veilig via iDeal.
Klanten kunnen hun taxi eenvoudig online bestellen of gebruikmaken van de Taxi Salders app. Deze gebruiksvriendelijke app biedt gemak door het bieden van een vaste lage prijs en de mogelijkheid om reserveringen vooraf te maken.
Taxi Salders zet zich in voor het leveren van hoogwaardige service en kwaliteit aan al haar klanten. Met een focus op klanttevredenheid en uitstekende service, streeft het bedrijf ernaar om elke reis een positieve ervaring te maken. Dit blijkt uit hun slogan: "Snel, comfortabel & betrouwbaar".
Met uitgebreide ervaring in de regio Amsterdam, Almere, en het Gooi, kent Taxi Salders de lokale routes en verkeerspatronen als geen ander. Dit helpt hen om efficiënte en tijdige vervoersoplossingen te bieden, een aspect dat van cruciaal belang is voor klanten die op tijd op hun bestemming moeten aankomen.
Taxi Salders begrijpt dat elke klant unieke behoeften heeft. Daarom bieden zij gepersonaliseerde diensten die voldoen aan de individuele vereisten van hun diverse klantenkring. Of het nu gaat om een snelle taxirit of een comfortabel verlengd vervoer, Taxi Salders heeft de oplossing.
Voor klanten die regelmatig gebruikmaken van hun diensten, biedt Taxi Salders voordelige all-in prijzen en langdurige contractopties. Dit maakt hen een aantrekkelijke keuze voor zowel particulieren als bedrijven.
Taxi Salders hecht veel waarde aan veiligheid en zorgt ervoor dat alle voertuigen worden onderhouden volgens de hoogste normen. Dit geeft klanten de gemoedsrust dat ze in goede handen zijn en veilig op hun bestemming aankomen.
Taxi Salders is meer dan alleen een taxibedrijf; het is een betrouwbare partner voor al uw vervoersbehoeften in de regio Amsterdam, Almere, en het Gooi. Met hun toewijding aan klanttevredenheid, uitgebreide diensten, en gebruiksvriendelijke technologie, zijn zij de ideale keuze voor iedereen die snelle, comfortabele en betrouwbare vervoersoplossingen zoekt. Of u nu een eenmalige rit nodig heeft of regelmatig vervoer zoekt, Taxi Salders staat klaar om u op weg te helpen.
weer een slechte beurt van Sa
Mijn deels verlamde man werd van ochtend half uur te laat opgehaald. Waarbij de chauffeur toeterend voor de deur stond? En niet eens wist hoe hij naar de bestemming moest rijden?
S middags in plaats na 15.00 pas om 17.20 opgehaald. Wat een zooitje daar
Sterke punten
Al tig keren excuses gekregen voor het te laat komen.. maar het blijft gebeuren
Zwakke punten
daar kan je bijna geen tijdstip mee afspreken. Komen vaak te laat
uitvaart
mijn oude buurvrouw was overleden en de plechtigheid was om 13.30 uur op de kruidenweg in Almere.
Haar partner zit in een zorginstelling en had een rolstoel taxi besteld.
en juist met zo'n verdrietig afscheid komt de taxi veel te laat wat een hoop stress oplevert bij de nabestaanden!!!!!!
Echt respectloos!!!!
gelukkig kon de plechtigheid om gezet worden met de koffie tafel
SCHANDE, wat een k.. bedrijf
de gemeente moet het contract ontbinden en een ander bedrijf dit laten doen
Sterke punten
te laat komen of helemaal niet
Zwakke punten
alles
Komen afspraken niet na
In augustus (!) online een taxi gereserveerd voor oudejaarsnacht. Per email bevestiging gekregen met prijs, boekingsnummer etc. Een week van te voren gebeld om te verifiëren of alles goed geregistreerd was ivm eerdere slechte ervaringen.
Boeking was niet bekend bij Salders. Rit opnieuw gereserveerd, maar nu wel duurder. 5 minuten later word ik teruggebeld dat de rit niet doorgaat omdat ze alleen in Amsterdam rijden die nacht. WTF?! Een Almeers taxibedrijf dat alleen in Amsterdam rijdt?
En dit was dus niet de eerste slechte ervaring met salders. Voor mij wel de laatste keer.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Komen afspraken niet na. Geen communicatie. Reageren niet op mail.
Ik wacht op dit moment al drie
Ik wacht op dit moment al drie kwartier op een taxi terug naar mijn huis. Als ik bel, krijg ik een bandje met daarop de mededeling dat iedereen in gesprek is. Al drie kwartier ?????
Sterke punten
Geen bericht gekregen waarom er niemand komt
Zwakke punten
Geen bericht waar de taxi blijft
Slechte ervaring met Salders
Gisteren rolstoeltaxi geregeld voor over een paar dagen. Alles was rond, adressen goed doorgesproken, prijs gekregen, etc. Wordt er vandaag gebeld dat het niet doorgaat, omdat ik zogenaamd niet duidelijk was geweest, men had het gesprek nog eens teruggeluisterd…. Ja, ja? Nee, nee! De dame die met mij gisteren namens taxi Salders de afspraken maakte had klaarblijkelijk een verkeerde afspraak gemaakt en te lage kosten berekend. Men wilde gewoon van de rit af en dat bij mij leggen in plaats van gewoon te zeggen: we hebben een fout gemaakt, rit kan niet doorgaan. Of: we hebben een fout gemaakt, kosten zijn hoger.
Zeer slechte beurt taxi Salders.
De rit van vandaag 01-11-2021 vrouwelijke chauffeur TESSA
Ik wachtte in het Flevoziekenhuis en ik werd netjes gebeld door de taxi en ze heeft geregeld dat de fout van 1 persoon mee naar Harderwijk dat,dat 2 personen waren me zus en ik. Ze heet Tessa en ik vind haar echt professioneel en ze begeleidt mij goed met mijn sonde en dystrofie en verzwakt lichaam . Ook kwam er een rolstoel gast en Tessa helpt heel goed en vraagt ook hoe gaat het en maakt gezellig leuk babbeltje! Ik zeg eerlijk als ik dit vergelijk met een maandag dat de Valys taxi ( een oudere man ) die mij en mijn zus heeft laten staan en eerst mijn rollator en tas in de auto deed en weg wilde en me zus mocht niet mee want hij wilde naar Putten en we hebben een klacht gemeld was op een maandag .
Ik ben tevreden met deze rit! Eindelijk humeur
Sterke punten
Helemaal niks dit is het
taxi te laat en te lang in taxi voor een rit
Ik heb weer klachten over taxi salders. Woensdag 8 sept 2021 ging ik van mijn huis in Almere naar Zaandam. Dit gaat via Valys maar Salders tijdt deze rit. Ik heb toen bijna 2 uur in de taxi gezeten. Heb Valys hierover benaderd en die gaf mij gelijk en mijn kilometers plus geld terug. Mu verleden week donderdag 16 sept 2021 weer een taxi, 2 dagen van te voren besteld, om mij 13.30 op te halen. Om 13.55.geen taxi, ik gebeld naar Salders en er werd mij verteld dat de chauffeur mij vergeten was. Er kwam toen een medewerkster van kantoor om mij naar Huizen te brengen waar ik om 14.30 moest zijn om mijn kleinkinderen van school op te vangen. Was er gelukkig op tijd,. Gisteren 22 sept 2021 moest ik weer naar Huizen en had een taxi gevraagd om mij om 1800 uur af te halen en naar huis in Almere te brengen. Om 12.30 kreeg ikbericht van mijn dochter dat ze eerder thuis was en ik dus om 1700 uur naar huis kon gaan, Ik heb meteen Salders gebeld en met Ilias gesproken en gezegd dat mijn vertrek tijd eerder moest zijn nl om 1700 uur inplaata van 1800 uur, Dat kwam in orde zei hij. Om 17.45 was er geen taxi en ik belde naar Salder , mij werd toen door een van de dames gezegd dat ik een taxi had besteld om 1800uur en niet om 1700 uur. Uiteindelijk kwam de taxi met chauffeur HUUB om 18.15 en was ik om 18.50 ongeveer thuis.
Voor vandaag had ik ook een taxi dinsdag al besteld om mij weer om 13.30 te halen en naar Huizen te brengen. Om 12.50 heb ik voor zekerheid gebeld met taxi Salders en ik kreeg weer Ilias aan de telefoon en gevraagd of mijn taxi wel zou komen omdat ik nu niet meer er zeker van ben. Ja zeg hij de taxi komt. Om 13.50 nog geen taxi, ik weer gebeld met Salders en er werd mij gezegd dat de taxi binnen 5 minuten bij mij zou zijn. Helaas de taxi kwam 14,15 bij mij. Ik was natuurlijk boos. De chauffeur vertelde mij dat hij nog 2 mensen moest ophalen en weg brengen. We gingen van Literatuurwijk naar Waterwijk, van Waterwijk naar de Indische buurt en toen verder in de Indische buurt weer een mevrouw ophalen .De laatste mevrouw was ook boos die had ruim 1 uur moeten wachten voordat de taxi kwam en ze kwam te laat voor haar bezoek in een verzorgings tehuis in Huizen; Ik kwam uiteindelijk om 15.30 op de plaats van bestemming. Ruim 1 uur te laat. ook wil ik hierbij een opmerking maken dat sommige chauffeurs niet erg fris ruiken, ze STINKEN.
Sterke punten
NIETS
Zwakke punten
Ze houden zich niet aan de tijden, planning erg slecht. Ze moeten de mensen bellen als ze te laat zijn of er voor zorgen dat mensen op tijd bij hun afspraken komen.
Taxi wel betaald chauffeur laat nog een keer betalen
Via hun app een taxi besteld en betaald (aantoonbaar). Chauffeur wil na de rit weer afgerekend hebben. Ik laat zien dat ik al betaald heb maar hij kan het in zijn systeem niet zien. Centrale niet meer bereikbaar en dus moet ik nog een keer afrekenen. Probeer nu al maanden mijn geld terug te krijgen maar dat lukt ook al niet. Wat een stelletje hufterige oplichters.
Sterke punten
Geen een, wat een klotebedrijf
Zwakke punten
Alles is zwak daar. Communicatie, centrale en de chauffeurs
Slechte service
We zouden opgehaald worden door taxicentrale salders voor een leuke middag. Maar helaas voor de zoveelste keer lieten ze mijn moeder thuis zitten. Zovaak gaat ze niet naar de bioscoop. En ook vanmiddag niet doordat Salders haar ophaalde. En dan begrijp ik niet dat er nog mensen zijn die zeggen dat ze goed werk leveren. Vreselijk bedrijf
Sterke punten
Zijn er niet oja mensen niet ophalen
Zwakke punten
Communicatie
Vreselijke chauffeurs
Chauffeurs maken midden in de nacht in een woonwijk ruzie over een zogenaamde afgepakte klant. Werd schreeuwen en zelfs een handgemeen. Bewoners werden hiervan wakker. Was een vrouwelijke chauffeur die zich zo misdroeg en zij misdraagt zich wel meer, bij zo'n bedrijf zou ik dus nooit een taxi bestellen als de chauffeurs zich prive al zo misdragen!
Sterke punten
geen
Zwakke punten
zie review
Slechter dan slecht
Heel slecht. chauffeurs klagen steen en been over hun baas. Zijn veel ZZP-ers die onderbetaald worden; 1 euro per km..
Heb paar x Salders gebeld voor een ziekenhuis rit omdat ze gecontracteerd zijn door mijn ziektekostenverzekering.
Vorige week 2 uur zitten wachten op de terugrit. Mag max half uur zijn...geen sorry, niks.
Gisteren zeer onbehoorlijk te woord gestaan door een onopgevoede mevrouw met een heel grote mond die weigerde mij en mijn begeleiding die net als ik in een rolstoel zit mee te nemen. Volgens haar mocht er maar 1 hulpmiddel mee en vervolgens begon ze een discussie waarom mijn begeleiding geen begeleiding kon zijn omdat ze in een rolstoel zit..Totaal onopgevoede ordinaire schreeuwerige mevrouw die ook haar naam niet eens wilde zeggen.
Voor vanmorgen was al taxi geboekt, 07.30 rit naar ziekenhuis. Werd om 07.01 gebeld, miste de oproep en heb 4x (!) terug gebeld, nummer niet bereikbaar. Geen voicemailbericht.
Om 07.45 nog geen taxi. Gebeld naar Salders. Blijkt dat auto is uitgevallen en er niet eerder een rit ingeboekt kon worden dan 11 uur, terwijl ik om 08.20 een onderzoek had!! Niets aan te doen en ik moest het zelf maar uitzoeken. Heb gezegd dat ik op hun kosten een gewone taxi moest bestellen om in ziekenhuis te komen. Nou, dat was helaas niet mogelijk zei de mevrouw.....
Van ellende gewone taxi gebeld, was te laat voor onderzoek..
NOOIT MEER SALDERS! BAH WAT EEN KLANTONVRIENDELIJK BEDRIJF. Las net op Google reviews met alleen maar slechte ervaringen.
Ongelooflijk dat CZ hier nog zaken mee wil doen. Voor mij nooit meer!
Zwakke punten
onbehoorlijk
altijd te laat
komen niet opdagen
Slechte communicatie en geen planning
Ik was bij mijn zoon in almere en zou om 21.30 opgehaald worden. Zonder bericht kwamen ze pas om 22.30. Dus 1 uur te laat. Daarnaast ben ik pas om 0.45 in Hilversum afgezet. De man had totaal geen goede planning en ook geen kennis van locaties. Zelfs in de auto ontstond er een onplezierige sfeer gezien de klanten niet tevreden waren.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Communicatie. Planning. Route planning
Slechte service
Taxi besteld en kwam niet opdagen. Toen op het laatste moment een ander moeten regelen.
Sterke punten
Geen
Zwakke punten
Kwam niet opdagen