Reviews van deze auteur (0)

reacties:

Review: Erg slecht

Daar ik zelf afgelopen week ook zeer onbeschoft ben behandeld door taxicentrale Rijnland ben ik alle reviews gaan lezen van soortgelijke strekking. Ik schrijf nooit een negatieve review, maar nu kan ik niet anders concluderen dat alle negatieve berichten kloppen. Ben nog nooit zo hufterig behandeld!
Na een heen-en terugrit van onze woonplaats - Schiphol via internet geboekt en betaald te hebben zou ik per mail een bevestiging ontvangen. Dit is niet gebeurd. Bij mijn 2e telefoontje werd mij door meneer gemeld dat de taxi heus wel zou komen en werd mij toegesnauwd wat ik eigenlijk wilde: een mail of een taxi. Omdat ik al betaald had heb ik het advies van een cursus gastvriendelijkheid achterwege gelaten. Het kinderstoeltje dat we tegen betaling bijgeboekt hadden kon niet bevestigd worden. De chauffeur wilde het los op de achterbank zetten.(Toevallig heen en terug dezelfde persoon) Op mijn vraag waarom hij het niet vastmaakte, kreeg ik het antwoord " Daar heb ik geen verstand van" . Geen excuses. Kind van 2 los achterin moeten zetten. De riemen bleken ook niet bevestigd te kunnen worden toen we het zelf probeerden. Chauffeur toonbeeld van onverschilligheid. We moesten maar verhaal halen bij de centrale. Op Schiphol ook nog eens minimaal 3 kwartier gewacht tot de taxi kwam. Wel belde hij 2 x mobiel dat hij onderweg was.
Direct bij thuiskomst, nu bijna een week geleden, een schriftelijke klacht ingediend via het klachtenformulier. Zullen we ooit iets horen? Ik betwijfel het, maar een ding is zeker. Nooit meer een taxi bestellen bij taxicentrale RIJNLAND!!