\\r\\nLaat je niet ophalen van luchthaven!!!\\r\\n\\r\\nEn meldt zeker niet je vluchtnummer dan gaat de teller lopen namelijk.\\r\\n70 minuten na landing is een achterhaalde voorwaarde die zij hanteren. Een verdien model. Blijkbaar is dat nodig �� ??\\r\\nDoor de bagageafhandeling Schiphol ga je dit niet redden!! \\r\\nIk raad iedereen aan de geschillencommissie taxi te informeren hierover. Dit verdient een aantekening!!Boek de taxi ruim na geplande landing, zeker 2 uur!! Beter neem een vertrouwd bedrijf!! Ons vliegtuig is iets eerder geland. Daarbij de taxi om 2.00 uur (uur na landing besteld) dus tot 2.10 uur de tijd.\\r\\nOndanks telefoontje met de chauffeuse om 1.39 uur waarin zij zei: �bel me als je de koffers hebt.� heeft zij om 2:14 uur niet meer opgenomen tot ik het noodnummer ging bellen om 2:30 uur. Toen kon ze ineens praten: �u bent 70+ minuten na landing.�\\r\\nZij heeft niet gecommuniceerd om 1.39 uur, dat de koffers 2.15 uur zouden komen. Zij kan dat zien bij de info op Schiphol aankomsten. Hier had zij een voorstel moeten doen, zij heeft ook met ons geen contact meer opgenomen!\\r\\nWel geholpen door noodnummer, maar zij hadden geen taxi in de buurt, dus taxi van buitenaf gekregen �108 \\r\\nTotaal �173 betaald voor rit 30 minuten. Zo SNEL gaat dat!!\\r\\nFouten worden toegegeven, met excuses zijn ze goed!! maar niet gecompenseerd, ja met een tegoed op account �19.79, welke ik naar KiKa wil!! \\r\\nSneleentaxi blijft voorwaarden herhalen.\\r\\nIk ga hier nooit meer boeken.\\r\\n
Sterke punten
Excuses maken
Zwakke punten
Niet compenseren\\r\\nVoorwaarden niet van deze tijd ivm bagageafhandeling, is verdienmodel nu en misleidend