Ik ben geschrokken van de manier waarop dit Friese bedrijf omgaat met klachten en onverwachte situaties zoals motoruitval. pech. Dat er onderweg iets kan gebeuren, dat begrijpen we, maar de behandeling en afhandeling hiervan was ronduit onacceptabel.
Tijdens onze heenreis naar Portugal kwamen we stil te staan omdat de motor van het gehuurde voertuig het begaf en reparatie binnen de twaalf dagen van ons verblijf bleek niet mogelijk. Na meerdere pogingen om contact op te nemen, kregen we, een dag voor vertrek, te horen dat we zelf moesten regelen hoe we terug naar Nederland zouden komen.
Terug vervoer? Dat moesten we zelf maar uitzoeken. Boek zelf een vlucht of huur lokaal een auto. Zo stonden we met negen personen volledig aan ons lot overgelaten aan de andere kant van Europa. \\r\\nEen eventuele vergoeding voor de extra gemaakte kosten, zoals vele taxis en vliegtickets om thuis te komen? Niks, Nada, Niente. En onze achtergebleven spullen die nog in het voertuig lagen, ook daar hebben we nooit meer iets over gehoord. Na veel aandringen besloot het management van Taxi Witteveen om ter compensatie 50% van het huurbedrag, dat betaald was voor een deugdelijk voertuig, terug te storten. \\r\\n\\r\\nIk verstuur nooit reviews maar dit bedrijf verdient er absoluut 1. \\r\\nEen gewaarschuwd mens telt voor twee, dus denk goed na voordat je als particulier of bedrijf besluit met hen in zee te gaan!
Sterke punten
-
Zwakke punten
Slechte manier van contact leggen en houden. De afhandeling van het probleem is nog alarmerender. Ontzorgt niet maar zorgt juist voor meer stress. Onze gehele trip stond in 't teken van hoe wij weer thuis zouden komen. Waar we probeerde te vertrouwen op een goede afwikkeling van Witteveen kwamen we bedrogen uit. Geen verantwoordelijkheid willen nemen met financiële gevolgen. Schot ook aan menselijk inleven.