6 x in de week moet ik noodgedwongen van dit bedrijf gebruik maken vanuit huis naar het ziekenhuis en weer terug.(voor dialyse)
Gisteren was de druppel. Er was een taxi besteld voor 19:00 s'avonds. Naderhand bleek dat ik om 18:54 mobiel gebeld was waar ik bleef. Bij navraag bij de centrale bleek de taxi om 18:58 te zijn weggereden. Navraag vrijdagavond bleek dat ik alleen via de nierpoli opnieuw een taxi mocht bestellen. Gevraagd waarom dat zo moest werd
ik verstaan gegeven dat ik maar een ander bedrijf moest regelen.
Bij navraag zaterdag erop werd mij gezegd dat ik via de verzekeraar maar een andere taxibedrijf moest zoeken. En klachten bij Achmea te deponeren. Er werd wel toegegeven dat de taxi voor 19:00 (voor de afgesproken tijd was vertrokken. Op de vraag wat ik eigenlijk moest was eigenlijk gewoon sorry te horen. Dat schijnt bij het management niet in het woordenboek te staan
Intussen de afgelopen maanden diverse keren gebeld waar de taxi bleef. Er schijnt een regel te zijn bij Brouwer dat je maximaal 3 kwartier later dan afgesproken tijd mag worden opgehaald.
Zo waren de regels werd mij gemeld
3 weken geleden heb ik ook met een telefonisch medewerker gebeld waar de taxi bleef. De taxi had de verkeerde passagier meegenomen.
Een mevrouw van dik in de 70 die naar Leiden moest zou bijna bij mijn huis worden afgezet.
Sorry heb ik nog niet gehoord.
De maand daarvoor belde ik waar de taxi bleef
bleek die bij het ziekenhuis te staan. Ipv mijn huis Had de rit verkeerd begrepen.
Het is voor mij onbegrijpelijk waarom je als bedrijf niet gewoon sorry kan zeggen en letterlijk zeggen als je niet tevreden ben zoek je maar een ander.
Sterke punten
Aardige chauffeurs.
Naar voor ze dat ze bij zo'n bedrijf moeten werken
Zwakke punten
Slechte dienstverlening vanuit het kantoor
Verouderde auto's
Niet probleemoplossend
Ook na klachtmelding doorverwijzen na de verzekering(Alsof die een taxi heeft.)
Schijnt alleenrecht te hebben ziekenvervoer
dus heeft de mening te hebben dat dan alles is geoorloofd