Ik heb 3x gebruik gemaakt van Taxi Rijnland voor het ophalen van zakelijke gasten. De eerste keer ging zonder problemen en geheel ging met een vriendelijke chauffeur en goede service.
2e keer was de chauffeur te laat (+20 min) waardoor gasten hun vlucht dreigde te missen; dus een andere taxi laten komen. Tevens telefonisch contact gezocht met de centrale van Rijnland; hier hield de medewerker vol dat de taxi op locatie stond te wachten - echter deze kwam pas na30 min. uiteraard was zijn gast al weg met een andere taxi (andere aanbieder). De chauffeur van Rijnland tot vloekens aan toe op straat gedreigd en wilde partout zijn geld.
3e keer was vorige week, in de ochtend, gasten afhalen van Schiphol; geplande landtijd om 06:00. chauffeur belde om 05:35 waar we waren. Helaas had de chauffeur niet het nummer van de gasten maar reserveerder. We moesten opschieten want hij had een andere rit in Den Haag om 07:00. ...PARDON?!
Na alle contactgegevens van de gasten nogmaals te hebben gegeven, bleek om 06:20 de chauffeur besloten heeft om weg te rijden zonder gasten.
Verhaal halen bij de centrale leverde enkel een grote mond op met de boodschap dat we dan maar een ander bedrijf moesten laten komen. Met veel druk konden ze de gasten wel ophalen, echter pas om 08:00 uur.
Daarmee komt de indruk dat er slechts enkele auto's rijden. Geen serieuze indruk en risicovol bedrijf indien er belangrijke tijden gehaald moeten worden.
Ons advies ook, net als reeds meerderen, dit bedrijf niet te gebruiken als er een krap schema is.
Service is geen dienst maar een overtuiging!
Sterke punten
Nette auto's, sommige chauffeurs vriendelijk
Zwakke punten
timemanagement zeer slecht, geen loyaliteit en geen klachtmanagement. Helaas zijn sommige werknemers slecht verstaanbaar.