Review: Cancelling van rit
Beste Corina,
Wat ontzettend vervelend dat uw naam verkeerd is weergegeven in de e-mail, dat had natuurlijk niet mogen gebeuren, waarvoor mijn excuses.
U hebt een boeking gedaan op 31 juli om 0.38 uur voor een rit van 31 juli om 23.05 uur. Het kan natuurlijk gebeuren dat wij volgeboekt zijn voor een bepaalde regio en dat is in uw geval gebeurd.
Wij hebben direct contact met u gezocht zodat u een andere dienstverlener kon inhuren.
Ook hebben wij direct de opdracht gegeven uw geld terug te boeken en dat stond ook uiterlijk 1 werkdag later weer op uw rekening.
De bevestiging waaraan u refereert is een automatische bevestiging. In deze bevestiging staat duidelijk vermeld dat de boeking is ontvangen en dat de planning ermee aan de slag gaat. De planning heeft uw boeking dus direct opgepakt en u direct geinformeerd dat we de rit niet konden rijden.
Ik snap dat het vervelend is dat wij de rit niet voor u konden uitvoeren maar na beoordeling kan ik niet anders dan concluderen dat wij de annulering netjes, correct en snel hebben afgehandeld.
Ik ben dan ook van mening dat 1-ster voor onze service zeer onterecht is omdat u ook niet onze service hebt kunnen ervaren.